Arama sonuçları

  1. fedai

    şanzımandan gelen ses

    aleyküm selam aracı normal rolantide çalıştır ses geliyorsa debriyaj pedelına tam bas ses gididerse debriyaj rulmanın değişmesi gerekiyor ses seyir halinde geliyorsa normal şartlarda 100.000 km şanzuman yağını değiştirmen gerekiyor değiştirmediysen öncelikle onu değiştir
  2. fedai

    Doblo 1.3 90 mı 1.6 105 mi?

    arkadaşlar evet haklısın 1,6 105 tabiki mantıklı d4 1,3 gitmez kasa agır motor ufak haliyle motor bagrıyor ama gitmiyor .ama siz hep performansolarak düşünüyorsun bunu bide bakım ve servis kısmından düşünün 1.6 bakım maliyeti 1,3 göre daha pahalı paraları 1,3 kadar motor dayanıklılığı yok...
  3. fedai

    Online Buluşma ve Sohbet

    buluşma nerde ve saat kaçta oluyor
  4. fedai

    Online Buluşma ve Sohbet

    YAKLAŞIK OLARAK 2 YILDIR DOBLO KULLANIYORUM AMA STICERDAN BULDUM BAŞKA BİRARCIN :)
  5. fedai

    Online Buluşma ve Sohbet

    hoşbulduk mesut dobloculara yardım etmek bidoblo kullanıcısınıda mutlu eder ;)
  6. fedai

    debriyaj seti baskı balata

    MERHABALAR ARKADAŞLAR SERVİS FİYATI 500-600 TL KENDİM 4 YIL SERVİSTE ÇALIŞTIM D2 1,3 DEBRİYAJINI DEĞİŞTİRMEM 1,5 SAAT :) AMA TAVSİYEM YETKİLİ SERVİSTE YAPTIRIN
  7. fedai

    Online Buluşma ve Sohbet

    hoşbulduk serdar bey evet istanbul yenibosnadan
  8. fedai

    Online Buluşma ve Sohbet

    hoş bulduk volkan yenibosna
  9. fedai

    Online Buluşma ve Sohbet

    hoşbulduk yusuf istanbulda ikamet ediyorum kapıları acınca tavan lambasının yanmama sebebi yüzde 90 sürgülü kapının direkle temas eden noktasında biryer var ordan yapma ihtimali yüksen bazen oksit yapıyor ve kapıpnın cacık oldugunu algılamıyor
  10. fedai

    Doblolarımızın Güncel Kmleri

    2009 PREMİO 43.000 KM
  11. fedai

    Online Buluşma ve Sohbet

    Merhabalar arkadaslar ben sayfaya yeni uye oldum 2009 premio 1.3 doblom var fiyatin yetkili servisinde 4 yil uzman teknisyenlik yaptim aracla ilgili herturlu teknik sorunuz yada sikayetiniz veyada aracin bilmediniz ozellikleriyle ilgili sormak istediniz sorular olursa yardimci olurum
  12. fedai

    D1 KASA CD ÇALAR KOD İSTİYOR

    Kardes sen teybi cikarabiliyorsan cikarsan solyan taraftaki BP harfleriyle baslayan kodu ver bana ben sana kodunu bulim
Back