Team Doblo
Team Doblo Menü
doblo motor
doblo elektrik
doblo boya
doblo mekanik
doblo ısıtma
doblo jant
doblo ses sistemi
doblo benzinli
doblo dizel
doblo lpg
doblo chip
doblo temzilik
doblo modifiye
doblo sanayi
doblo tamirci
doblo test
doblo kıyas
doblo satış
doblo yararlı bilgiler
doblo bilgi
doblo nedir
doblo yedek parça
doblo arama
doblo satımı
doblo organisazyon
doblo garaj
doblo vergi
Ulusal Haberler
Yeni videolar
1.4 Doblo Silencer Egzoz devir kesme
Elimizden gelen bu kadar Smile
Toplam izlenme: 75
3.GELENEKSEL İSTANBUL BULUŞMASI VİDEO ÇALIŞMASI
powered by serdarengin
Toplam izlenme: 70
doblo abartılı ses sistemi
doblo ses sitemi görün
Toplam izlenme: 1,776
Yeni Doblo Yol Testi
yol testi
Toplam izlenme: 2,214
Fiat Doblo Yan verebilir mi? İşte Cevap.
Dakika 2:45'den Sonra izleyiniz.
Video Gökhan KAVUŞTU'ya aittir, Şoförde Kendisidir.
İzlediğiniz için Teşekkür Ederiz.

Toplam izlenme: 2,363
2014 BURSA BULUŞMASI
KAVAKLIDERE OTO
ECUFAST
Başlığı Görüntüle
Team Doblo » FİAT DOBLO SERVİS BÖLÜMÜ » Isıtma ve Soğutma Sistemleri
 Başlığı Yazdır
Yağ Soğutucu Arızası
Gemlikforum

geçenlerde rampa yukarı çıkarken araçımın yağ lambası ve hareret seviyosun en sonda olduğunu gördüm. hemen kenara çekip stop ettim. kaputu açip baktımki aracın heryeri yağ içinde ve suya yağ karışmış durumda ben hemen kapak çatladığını düşündüm allahtan sanayi 500 metre ilerideydi de araçı boşa alıp sanayiye götürdüm. Araçımı her zaman ki ustama götürüp baktırdım. araçın yağ soğutucusu arıza yapmış dediler. multijet araçların hepsinde yağ soğutucusu denen lanet olay varmış ve arıza yaptığında yaği suya karıştırıyormuş hemen parçayı alıp söküp taktık yalnız su aksamının gezdiğii tüm borular yağ nedeniyle gres yaği gibi olmuştu. araça su yerine 3 sefer mozat koyup devirdağım yaptırıp mozotu boşaltık aynı zamanda 3 sefer aynı olayı suyla yaptık ama ne yazikki hala yağ tam anlamıyla temizlenmiş durumda değil dün aracı aldım bugun baktımki su gene yağ olmuş. usta 4-5 vgünde bir gidip suyu değiştirmemizi söyledi kafayı yemek üzereyim biraz araştırdım ki ne kadar temizlenirse temzilensin aylarca o yağ gitmiyormuş bunun başka bir yöntemi yada temizleme şanşı yokmu bileniniz varmı. Ve arkadaşlar bu olay multijet araçlarda en berbat olaymış size tavsiyem muhakkak yağ soğutucunuzu kontrol ettirin
 
cnkshn
benmde başıma gelmişti. würthün radyatör temizleyicisi var ondan kullanın. 3 şişede yağ çözücü kullanmıştık Grin yarım saat radyotöre su doldurma yerinden hortumu dayayıp tahliyeyi açıp suyu değiştirdik. daha sonra antifirizle doldurup gittim. 1 hafta sonra suyu değiştirdim. tekrar 1 hafta sonra gittiğimde temizlenmişti.

bi kerede temizlenmesi beklenemez.
Doblo D3 MAXİ
Ducato D3 MAXİ
Mevzu bahis MAXİ ise, gerisi teferruattır
tup
 
doblo vip premio
evet bu olayı taksicilerdende duyuyorum onlaran 300 300 bin kmlerde başına gelen bi olay ama dikkat edilmesi lazım
j1310.hizliresim.com/1g/h/tlnnm.jpg


2011 YENİ DOBLO PREMİO KONFOR PAKET 1,3 MULTİJET 90 HP ÇÖL GRİSİ
2006 YENİ PALİO VAN 1,3 MULTİJET 70HP BEYAZ
 
Gemlikforum
sabah sınava gittim yolda giderken bi baktim hareret göstergesi sıfırda motor arıza lambası yanıyor fanlar deli gibi çalışıyor korktum yol kenarına çektim ustayı arayıp sordum hava yapmış olabilir dedi tarif etti bende havasını aldım düzeldi. sınavdan sonrada eve dönerken bir kaç kere arıza lambası yanıp fan açıp kesti hemen sanayiye ustaya götürdüm suyu boşaltı eskisi gibide yağ gibi değil gayet berraktı ama müşüre yağ yapışmış olabilir o yuzden yapıyodur dedi gene yaparsa müşürü temizler yada değiştiririz deGrin Grin

ama şunuda fakettim en ufak müşür arızasında otomatik olarak fanlar devreye giriyor araçı korumaya alıyor güzel birşey hoşuma gitti Grin
KARAURGAN JANDARMA KARAKOL KOMUTANLIĞI SARIKAMIS/KARS
 
doblo vip premio
fanın devreye girmesi bencede güzel bişey
j1310.hizliresim.com/1g/h/tlnnm.jpg


2011 YENİ DOBLO PREMİO KONFOR PAKET 1,3 MULTİJET 90 HP ÇÖL GRİSİ
2006 YENİ PALİO VAN 1,3 MULTİJET 70HP BEYAZ
 
Gemlikforum

baktınız ki hareret göstergesi çalışmıyor motor arıza lambası yanmış durumda kenara çekip kaputu acıp bakın fan devredeyse hiç korkmadan yolunuza devam edin doblo fan sizi daima korur Smile Smile

KARAURGAN JANDARMA KARAKOL KOMUTANLIĞI SARIKAMIS/KARS
 
mus55
geçmiş olsun kardeşim.
img140.imageshack.us/img140/3548/anigifkcg.gif
 
Gemlikforum
saol kardeşim Wink
KARAURGAN JANDARMA KARAKOL KOMUTANLIĞI SARIKAMIS/KARS
 
mali_55
bu yağ soğutucu yağ konulan yerin hemen altındaki bi parça dimi... bunun kontrolu yapılabiliyormu bi arıza varmı diye...
---------------------------------------------------------------------------------------

hastasıyım mavinin-bordonun bir de DOBLONUN


i.hizliresim.com/WWzLMY.jpg
 
Gemlikforum
[img]http://www.resimmyukle.tk/di-EYOX.png[/img] is not a valid Image. is not a valid Image.

walla dostum ben parçayı aynı bu şekilde komple satın aldım

[img]http://www.resimmyukle.tk/di-S159.png[/img] is not a valid Image. is not a valid Image.

ama böyleside var yani parçanın sadece bir bölümü bu benim parça komple gidik olduğu için ben komple aldım

bu parça tam anlamıyla arıza yapmadan önce yavaş yavaş suya yağ veriyormuş herhalde yetkili bir servis bunu anlayabilir biz anlayadığımız için daha doğrusu böyle birşeyi hiç tahmin etmediğimiz için baya uğraştık multijet araçların en berbat arızası buymuş benim araça parçayı takıp su koyduk ve devirdağım ettirip suyu boşalttik su bildiğin gres yağı gibi çıktı daha sonra 3 sefer su yerine mazot koyduk bildiğiniz sarı renkteki mazot devirdağım olduktan sonra zift haline gelmiş oluyordu ve borulardaki yağlar kolay kolay temizlenmiyormuş 2 ay kadar uğraştırıyormuş ben en son bugun değiştirdim suyu o kadar kötü çıkmadı şu baya temizlenmişti pazartesi tekrar suyunu boşaltcam temiz su koycam ama hala sıkıntısını çekiyorum müşürün kafasına yağ yapıştığı için araba arıza lambası filan yakıp fanları çalıştırıyo anlıyaçağın dostum baya can yakıcı ve pis bi durum yemin ediyorum arabamdan soğuttu benii
Düzenleyen Gemlikforum Düzenleme Zamanı: 07 Nisan 2012 22:14
KARAURGAN JANDARMA KARAKOL KOMUTANLIĞI SARIKAMIS/KARS
 
Atlanılacak Forum: