Team Doblo
Team Doblo Menü
doblo motor
doblo elektrik
doblo boya
doblo mekanik
doblo ısıtma
doblo jant
doblo ses sistemi
doblo benzinli
doblo dizel
doblo lpg
doblo chip
doblo temzilik
doblo modifiye
doblo sanayi
doblo tamirci
doblo test
doblo kıyas
doblo satış
doblo yararlı bilgiler
doblo bilgi
doblo nedir
doblo yedek parça
doblo arama
doblo satımı
doblo organisazyon
doblo garaj
doblo vergi
Ulusal Haberler
Yeni videolar
1.4 Doblo Silencer Egzoz devir kesme
Elimizden gelen bu kadar Smile
Toplam izlenme: 82
3.GELENEKSEL İSTANBUL BULUŞMASI VİDEO ÇALIŞMASI
powered by serdarengin
Toplam izlenme: 75
doblo abartılı ses sistemi
doblo ses sitemi görün
Toplam izlenme: 1,781
Yeni Doblo Yol Testi
yol testi
Toplam izlenme: 2,226
Fiat Doblo Yan verebilir mi? İşte Cevap.
Dakika 2:45'den Sonra izleyiniz.
Video Gökhan KAVUŞTU'ya aittir, Şoförde Kendisidir.
İzlediğiniz için Teşekkür Ederiz.

Toplam izlenme: 2,374
2014 BURSA BULUŞMASI
KAVAKLIDERE OTO
ECUFAST
Başlığı Görüntüle
Team Doblo » FİAT DOBLO SERVİS BÖLÜMÜ » Yürüyen Aksam - Jant - Lastik - Fren
 Başlığı Yazdır
lastık hava basıncı kac olmalı,,,
baris3434
arkadaslar 175-75R-14C BRİGSTONE DURAVIS LASTIKLER KULLANMAKTAYIM ARACIMDA KULLANICI EL KITABINDA BU OLCULERDEKI LASTIK HAVA BASINCI,ÖN 43-ARKA 50
PSİ OLARAK OKUYORUM ,BANA FAZLA GELDI ARACIMDA HIC YUK TASIMIYORUM ,,,BILGILERINIZI PAYLASIRSANIZ SEVINIRIM ,,,LASTIKLERE VURDUGUM HAVA BASINCI 32 PSI

kaputun altında kac beygır oldugunun onemı yok,dıreksıyondakı essek olduktan sonra
 
FireExit
baris3434 tarafından yazılan metin:
arkadaslar 175-75R-14C BRİGSTONE DURAVIS LASTIKLER KULLANMAKTAYIM ARACIMDA KULLANICI EL KITABINDA BU OLCULERDEKI LASTIK HAVA BASINCI,ÖN 43-ARKA 50
PSİ OLARAK OKUYORUM ,BANA FAZLA GELDI ARACIMDA HIC YUK TASIMIYORUM ,,,BILGILERINIZI PAYLASIRSANIZ SEVINIRIM ,,,LASTIKLERE VURDUGUM HAVA BASINCI 32 PSI


El kitabındaki psl değerlerinde hava basmanızı öneririrm....

2011 Doblo Maxi 1.6 105hp Elegance...


Terbiye ya milli olur, ya da dini olur. Biz dini terbiyeyi aileye bıraktık. Milli terbiyeyi de devlete bıraktık.

Mustafa Kemal ATATÜRK
 
metekose
baris3434 tarafından yazılan metin:

arkadaslar 175-75R-14C BRİGSTONE DURAVIS LASTIKLER KULLANMAKTAYIM ARACIMDA KULLANICI EL KITABINDA BU OLCULERDEKI LASTIK HAVA BASINCI,ÖN 43-ARKA 50
PSİ OLARAK OKUYORUM ,BANA FAZLA GELDI ARACIMDA HIC YUK TASIMIYORUM ,,,BILGILERINIZI PAYLASIRSANIZ SEVINIRIM ,,,LASTIKLERE VURDUGUM HAVA BASINCI 32 PSI


dikkat ettiyseniz o değerler tam yük içindir. bendeki lastikler de aynı marka ve ebatta. fabrika önerisi olarak kitapçıkta normal yük için ön arka 33 yazıyor. ben sıcak lastiğe 0,3 bar fazla basılması gerektiğinden ön arka hep 34 basıyorum.
Az yaşa, Çok yaşa; Kalanların Gönlünde Yaşa!
 
MEHMET78
metekose tarafından yazılan metin:

baris3434 tarafından yazılan metin:

arkadaslar 175-75R-14C BRİGSTONE DURAVIS LASTIKLER KULLANMAKTAYIM ARACIMDA KULLANICI EL KITABINDA BU OLCULERDEKI LASTIK HAVA BASINCI,ÖN 43-ARKA 50
PSİ OLARAK OKUYORUM ,BANA FAZLA GELDI ARACIMDA HIC YUK TASIMIYORUM ,,,BILGILERINIZI PAYLASIRSANIZ SEVINIRIM ,,,LASTIKLERE VURDUGUM HAVA BASINCI 32 PSI


dikkat ettiyseniz o değerler tam yük içindir. bendeki lastikler de aynı marka ve ebatta. fabrika önerisi olarak kitapçıkta normal yük için ön arka 33 yazıyor. ben sıcak lastiğe 0,3 bar fazla basılması gerektiğinden ön arka hep 34 basıyorum.

tuptuptup
Smile
2011 YENİ DOBLO PREMİO KONFOR PAKET 1.6 105 HP METALİK SİYAH
2003 DOBLO 1,9 D HUSUSİ OTO
1977 MASSEY FERGUSON 174
 
madak
ön 38 arka 40 psi basıyorum ben de...
d3
 
B_MOOSTY
arkaya 40 basarsanız araç çok zıplıyor, konfor vs kalmıyor . lastik basıncı aracın konforunu çok etkiliyor. gereksiz taş gibi lastiklerle dolaşmayın
dua ister
 
madak
B_MOOSTY tarafından yazılan metin:

arkaya 40 basarsanız araç çok zıplıyor, konfor vs kalmıyor . lastik basıncı aracın konforunu çok etkiliyor. gereksiz taş gibi lastiklerle dolaşmayın


d3 lerde zıplama fazla yok. doğru lastik basınçları konforu etkiliyor. bir kaç gün önce okuduğum bir yazı nedeniyle biraz arttırdım basınçları... yazıda yakıt tasarrufuna katkısından bahsediyordu..
d3
 
metekose
madak tarafından yazılan metin:

B_MOOSTY tarafından yazılan metin:

arkaya 40 basarsanız araç çok zıplıyor, konfor vs kalmıyor . lastik basıncı aracın konforunu çok etkiliyor. gereksiz taş gibi lastiklerle dolaşmayın


d3 lerde zıplama fazla yok. doğru lastik basınçları konforu etkiliyor. bir kaç gün önce okuduğum bir yazı nedeniyle biraz arttırdım basınçları... yazıda yakıt tasarrufuna katkısından bahsediyordu..

biraz fazla şişirilmiş lastiklerle yere tutunan yüzey azalıp, lastik daha yuvarlak olacağı için tabikide yakıt tasarrufu olur ama güvenlik de aynı ölçüde ortadan kalkar. aman dikkat hele hele kışta kıyamette böyle bir yanlışa düşmeyin. (şimdi aklıma geldi bu kasko şirketleri nereden kırpacaklarını o kadar iyi biliyorlar ki lastik hava basıncı aşırı yüksek, tutunma kasıtlı azaltılmış diye ödemeyi bile kırpabilirler AlimAllah..)
Az yaşa, Çok yaşa; Kalanların Gönlünde Yaşa!
 
madak
metekose tarafından yazılan metin:

madak tarafından yazılan metin:

B_MOOSTY tarafından yazılan metin:

arkaya 40 basarsanız araç çok zıplıyor, konfor vs kalmıyor . lastik basıncı aracın konforunu çok etkiliyor. gereksiz taş gibi lastiklerle dolaşmayın


d3 lerde zıplama fazla yok. doğru lastik basınçları konforu etkiliyor. bir kaç gün önce okuduğum bir yazı nedeniyle biraz arttırdım basınçları... yazıda yakıt tasarrufuna katkısından bahsediyordu..

biraz fazla şişirilmiş lastiklerle yere tutunan yüzey azalıp, lastik daha yuvarlak olacağı için tabikide yakıt tasarrufu olur ama güvenlik de aynı ölçüde ortadan kalkar. aman dikkat hele hele kışta kıyamette böyle bir yanlışa düşmeyin. (şimdi aklıma geldi bu kasko şirketleri nereden kırpacaklarını o kadar iyi biliyorlar ki lastik hava basıncı aşırı yüksek, tutunma kasıtlı azaltılmış diye ödemeyi bile kırpabilirler AlimAllah..)


az önce servisi arayıp sordum. 32 psi dediler. 33-34 ideal demekki. bu arada uyarı ve bilgilendirme için teşekkürler...
d3
 
metekose
rica..
Düzenleyen metekose Düzenleme Zamanı: 04 Ekim 2012 20:32
Az yaşa, Çok yaşa; Kalanların Gönlünde Yaşa!
 
Atlanılacak Forum: